søndag 8. februar 2009

Hva er det?



I dag har jeg Christina vært på oppdagelsesferd. Det foregår på en sånn måte at vi tar den første og beste metroen vi finner, drar til et sted vi ikke er helt sikkere på hvor er, og ser på ting vi ikke helt veit hva er. Omtrent sånn her; Oi, se der, det var en stor bygning! Det er sikkert noe spesielt. Christina, hva er det? Christina; Jeg veit ikke jeg.. Nei, nei, vi får finne det ut på googlemap når vi kommer heim. Så i dag trur jeg har vi sett Eifeltårnet og Notre Dame kirken, minst! Også har vi sett mye undergrunn.. Vi kommer til å bli rå på fransk undergrunn!

Når vi endelig fant den handlegata som var målet for dagen, hadde jeg så vondt i beina at vi måtte hjem;P



Le Tour Eiffel somet inn for fullt i bakgrunnen, vi var et lite sykke unna!
Her trur jeg vi ser Notre Dame kirken, jeg står nederst litt til høyre.. Følte meg litt liten da gitt!


Smerte!

2 kommentarer:

  1. Dere kommer jo til å bli like råe på metroen som vi, eller egentlig DU, blei på undergrunnen i London jo! Detta greiene her er vel kanskje større eller?
    Godt at dere skjønte det var eifeltårnet og notre dame. Det hadde tilogmed jeg skjønt, hihi.. ;P
    Godt du har fått kjøpt deg nye sko! ;) Hehe.. Eller har det kanskje ikke hjelpa så mye, siden det står smerte?
    Er så moro å lesa det du skriver, har så lyst til å besøke deg =)

    SvarSlett
  2. JAAA, komme på besøk!!! Jeg kjøpte dem litt for små, men nå har jeg gått dem til litt, så får ikke så hovne bein, hehe! Jeg trur ikke det er så mye større enn i London egentli, men er grådi kjekt! Vi skulle hatt sånn i Sigdal;P

    SvarSlett