onsdag 4. februar 2009

Jeg skriver blogg=)



Dette er bonden i byens aller første forsøk på å skrive blog! Derfor får dere ta det som kommer=)

Pakkingen har vært den største utfordringen til nå, halvparten av det jeg skulle hatt med meg ligger igjen heime. Alikevell ble det 180kr i overvekt, men, men.. Vi rakk da flyet!
Et reisebilde av Chris og meg fra toget til Gardermoen!

Nå har vi arrivert i Paris, og det er kjempe bra!! Leiligheten er veldig liten, men moderne og koselig! Bortsett på en skikkelig grell sovesoffa, men vi skal på Ikea og kjøpe teppe til å dekke over så det går bra. Kommer bilder seinere, når vi får rota litt skikkelig og gjort det litt heimekosli=) Bor sammen med to supre jenter, Jofrid og Stina. Skal legge ut bilde, men jeg fikk det ikke der jeg ville ha det her, blei litt sur på denna bloggen nå,men det kommer det kommer!















































































































































































































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar