søndag 8. februar 2009

Lukeparkering alla Paris

En annen ting som er litt gøyalt med Paris er lukeparkering. Med 2 milioner innbyggere bare sentrum, er det også en del biler, og ikke så alt for mange parkeringsplasser! For å parkere dulter man litt inn i bilen foran og så litt inn i bilen bak, sånn for å lage plass til sin egen! Dvs at de fleste biler her, er bulka på alle bauger. Det kan man vell kanskje forstå når man ser den parkeringen her;















Dette er da samme bilen tatt bilde av foran og bak, hvordan han har tenkt å komme seg ut igjen veit ikke jeg. Jeg håper han skal heim til slutt. Det værste er at alle her parkerer på denne måten, jeg er så glad jeg ikke har bil!

2 kommentarer:

  1. Haha, fin parkering! Digger bloggen din, Kjersti, stå på (: Nå skal Magnus og jeg bestille Parisbilletter!

    SvarSlett
  2. Så bra at du liker den!! Det er jammen meg mye jobb;P hehe. Gleder meg skikkelig til dere kommer!!!

    SvarSlett